Heraman Brood dood!

  • Carel

    Zojuist gehoord dat Herman Brood zelfmoord heeft gepleegd!

    @!#$! Ik voel mij daar teleurgesteld over, dat had hij niet moeten doen. Jammer!

  • Eak

    Dat is inderdaad jammer ja

  • natasja

    Hoi Carel,

    Inderdaad het is jammer van zo'n man… maar laten we wel wezen… Het is DE manier voor Herman…. Een gewone dood in zijn bed…was niets voor hem….dat paste niet…..

    Dit einde was HET einde van een senario die Herman zelf schreef…zijn hele leven moest alles al op zijn manier…dus ook het afscheid…..

    Nogmaals ik vind het zonde……

    Groetjes Natas

  • Carel

    Het is nu wat later en ik kan er wel vrede mee hebben, het was inderdaad ZIJN keuze en ZIJN manier, toch…hij heeft kinderen en ….mag je ze dit aan doen. Ik weet niet of zijn moeder nog leeft, voor haar zou het vreselijk zijn. Maar goed, hij had ballen tot het eind want ik moet er niet aan denken om zelf deze beslissing te moeten nemen, staand daar op het dak en dan……te MOETEN springen van jezelf! Dank voor je reactie Natasja!

  • Luna

    Carel, jij vindt dat hij zijn kinderen het niet aan mag doen om zelfmoord te plegen, maar alsof hij levend geen dingen deed die misschien niet zo leuk voor zijn kinderen waren..ik zou het bijvoorbeeld niet erg leuk vinden wanneer mijn vader met het zoveelste ‘meisje’ in bed lag en alle vormen van drugs gebruikte om maar wat voorbeelden te noemen.

    Zoals natasja al zei had Herman geen beter einde kunnen bedenken dan dit..dit past echt perfect bij hem en ik kon toen ik het hoorde bijna alleen maar glimlachen omdat hij zijn rock 'n roll cirkel compleet had gemaakt. Alleen al het feit dat hij van het Hilton spring ipv het Obscura(dacht ik) omdat het Hilton dichterbij huis was..PRACHTIG!! Natuurlijk vind ik het ook jammer, maar we hadden Herman Brood toch niet in een ziekenhuisbed willen zien sterven is het niet?

    groetjes, Luna