LIMP BIZKIT FANS

  • rockbitch

    limp bizkit fans: mail me!

    gothicgirl@dolfijn.nl

  • kimmy

    Ha…

    Limpbizkit niet alleen…. KoRn Nirvana en dat soort troep is ook fucking goed….

    Limpbizkit Rulezzz…

    kimmy

  • Cerebro

    Zomaar een vraagje maar ben jij een Limp Bizkit fan?

    Je naam is “rockbitch” wat tevens een hele rare band is,

    ik weet niet of je ze kent. En je mail adres is “gothicgirl…..”

    dus ik zou eerder zeggen dat je van Death/Black/Gothic metal

    houdt en niet van LB. By the way, ik vond Limp Bizkit goed,

    altans de 1e CD is nog steeds heel goed maar de vervolgen daarop worden met de dag slechter en slechter.

    See Ya

  • terror koe

    limp bizkit en rockbitch???

    ach ja dat kan tegenwoordig zo maar…

    nee limp bizkit vind ik echt verschrikkelijk… heb je wellens naar die tekst van rollin geluisterd?? Nee, lachwekkend zijn ze wel.

    de terror koe heeft gesproken,

    :( terror koe :)

  • :)

    hier valt nix meer over te zeggen

    limpbizkit is gewoon te intelligent voor jullie

  • terror koe

    te intelligent??????

    whaaahahahha, sorry hoor, maar ik acht de songteksten waar ik naar luister stukken intelligenter dan de lappen tekst die dat durstmannetje uitkraamt.

  • DANIELLE

    terror koe luistert zeker naar jantje smit die over ze oma zingt MIETJUH

  • pinochio

    nee, joy division, bauhaus en the sisters of mercy zijn mijn favoriete bands. ken je vast niet. maakt niet uit hoor, ga lekker verder met limpen.

    hey rockers

    hiphoppers

    and people who don't give a @!#$

    WUHAAAAAHAHAHAHHAHAA

  • terror koei

    ehm, foutje, ik ben het, terror koei.

  • Dragonbride

    *pffff…* … echt intelligent hoor… ik bedoel.. dat niemand dat doorheeft… eerst vond ik limp bizkit nog wel goed.. en toen… Ze werden plots ‘in’iedereen luisterde naar ze en zij worden met de dag slechter… Normaal geef ik er geen *** om of een band ‘commercieel ’is… maar dit is gewoon britney spears in rockversie : je ziet de geldtekentjes in hun oogjes verschijnen… ze kwamen erachter dat nookie aansloeg en toen zijn ze maar met steeds dezelfde deuntjes doorgegaan omdat ze weten dat de meesten toch niet naar de tekst luisteren… :-(