KINDERTJES

  • antropomorf

    Wordt hier alleen naar gehypde, commerciele bands geluisterd ofzo,

    GROW UP(JA, ik weet dat ik dat zelf ook moet doen)

  • peter

    want jij luistert naar?

    PS: Limp Bizkit ZUIGT!!!!!!!!!

  • Limpbizkit

    rot op lb rules

  • sacs

    ik persoonlijk vond limpbizkit wel goed, maar kom op zeg, die nieuwe : rollin?? wat is dat voor #@*$%^*&!

    sorry, ik VOND ze goed, soulfly, korn , papa roach enz. past beter bij me, daar kan je pas op los gaan!

  • Supergirl

    Limp Bizkit Rulezzzzzzzzzzzzzzzz en Papa Roach ook!!!

  • Cerebro

    Ga naar de underground metal luisteren, net zoals LB dat was.

    Zeg nou zelf die 1e CD was goed maar daarna………..was het

    zwaar k*t. Luister Mudvayne of zo. Jullie voelen je heel alternatief

    met jullie Limp Bizkit, Papa Roach, Korn, Metallica shirtjes maar

    ik vind het gewoon zwaar depressief naar wat jullie er vet aan vinden.

    Is het zo vet omdat al je vrienden het vet vinden?

    Damn, wat een commercieel geouwerhoer hier!

  • :)

    ik ben de enige in mijn vriendengroep die er van houd. duzz ik heb gewoon een geode smaak net als de rest die van Nirvana, lb, korn, enz houd.

    duz

  • littlemoby

    Laten we nu ff wel wezen, commercieel is wat je ervan maakt. Ikzelf hou ook van ‘mainstream’ metal/punk/rock/weetikveel, maar ook van wat jullie underground bands noemen, bv. Therion, Disturbed, Dropkick Murphys, Darkwell, Army of Darkness, Dead Punk Society, enz.

    Daarentegen vind ik Limp Bizkit, Papa Roach e.d. OOK goed en ik schaam me er niet voor te zeggen dat ik ze via radio en tv heb leren kennen. Jaaaa okee het 3e album van Limp is VEEL minder goed dan hun oudere werk (Significant Other vind ik ook erg goed, ondanks de hype), maar hun muziek vind ik gewoon tof en da's mijn mening. Ik ga geen bands afzeiken omdat ze ‘commercieel’ zijn, ik luister eerst naar hun cd en dan beslis ik wel of ik ‘t goed vind of niet. Wat ik WEL afkeur is mensen die ’n band goed vinden omdat anderen die band ook goed vinden en zich vervolgens afsluiten voor alle andere muziek en gaan roepen dat ‘hun’ band de beste is en dat alle andere bands sucken ofzo (en ja, hier zitten veel Limp Bizkit en Slipknot fans bij). Of mensen die denken: “Dat ken ik niet, dus ‘t zal wel niet goed zijn”. Dit is precies hetzelfde gezeik dat 4 jaar geleden bij Metallica ontstond toen Load uitkwam. Alle zgn. ’fans' die riepen dat Metallica sell-outs waren omdat ze op MTV kwamen en omdat het nieuwe album geen Master of Puppets was, voordat ze goed en wel naar de nieuwe songs geluisterd hadden.

    Muziek wordt er niet slechter van als ze op de radio of tv gedraaid word, muziek wordt doorgaans pas minder goed als bands de muziek gaan aanpassen om op radio en tv gedraaid te worden (zie nieuwe Limp Bizkit album).

    Jeeezus, wat heb ik weer veel geschreven zeg :-) Maar goed, ik heb gezegd.

    Doe ermee wat je wil. :-)

  • arno

    he don't mess whit limpbizkit

  • arno

    www.limpbiz.5u.com