Slipknot Is Voor Kleuters

  • D.I.S.

    Ik zal het nooit meer vergeten? nou ja, nooit. In ieder geval weet ik het nu nog en ik wil het graag met jullie delen.

    Het was, ik geloof ergens in maart, in Amsterdam dit jaar bij een concert van één of ander poep-punkbandje die Dark WiZZard waarschijnlijk geweldig had gevonden. Ze hadden de naam: C0H2 (dacht ik). Vraag mij niet hoe ik daar verzeild ben geraakt, want dat wil ik zelf niet eens meer weten.

    Anyway, op een gegeven moment werd het donker in de zaal en toen het weer licht werd hadden de bandleden doodskopmaskers op en begon de zanger te brullen. Ik zei met gedempte stem (enigszins hardop): “Het lijkt Slipknot wel.” Zodra een lange slungel van 16-jaar, die naast mij stond en uiteraard gehuld in skaterskleding, dit hoorde, begon hij te schreeuwen: “SLIPKNOOOT! SLIPKNOOOT! HET IS NET SLIPKNOOOT!” In zijn enthousiasme sloeg zijn stem steeds over (baard in zijn keel) en vloog er kwijl en spuug uit zijn bek?

    Ik zal nooit meer vergeten hoe die andere 12-jarigen opeens een brede lach op hun gezicht kregen en twinkels in hun oogjes alsof ze hun eerste Power Ranger kregen van de goede Sint.

    Toen besefte ik opeens weer wat voor invloed ik heb op minderjarigen en hoe ik ze naar mijn hand kan zetten. Vandaar dat ik ook actief ben op het 14tot20 prikbord. Die luisteren tenminste nog naar me.

    I'm watching you,

    D.I.S.

  • Roel

    Hoi,

    Slipknot is niet voor kleuters!!! Ze bestaan al best wel lang (3 a 4 jaar).

    Toen kende alleen de echte fans ze. Nu zijn ze bekend en lopen alle

    kleuters met shirtjes blij stoere verhaaltjes op te hangen. Je moet

    wat meer respect hebben voor hun muziek. Top 40 dat is namelijk voor

    kleuters. Bijna alle artiesten vooral als het om jongens/ meiden groepen

    gaat en Britney Spears en zo. Zij playbacken live alleen maar. Geen enkel

    woord zullen zij live zingen, omdat ze te groot riscico lopen om afgekraakt

    te worden. En geen geld meer zullen verdienen. Want daar doen ze het voor.

    Alles is in scene gezet, er worden wat mooie meiden/ jongens bij elkaar

    gezocht en ze zingen wat in. Dat wordt met de computen allemaal heel

    zuiver gemaakt en live draaien ze de CD en alle fans trappen er in. Dit is allemaal geen leuk verzonnen verhaaltje, het is echt zo. Als het nummer alfgelopen is gaat de microfoon aan en schreuwen ze wat naar het publiek en iedereen is tevreden. Bands als Slipknot doen alles live en ook al klinkt het @!#$. De fans weten tenminste hoe goed ze dan echt zijn. En als het dan @!#$ klinkt dan vallen veel

    fans af. Dus een beetje respect graag.

    Groetjes Roel

  • Limpbizkit

    vind ik ook

  • sacs

    eh…chillen?

  • Snotlip???

    Ehh, Snotlip past er beter bij dag ik zo!

  • tiswe

    ieder zijn eigen meug

  • kimmy

    tussss… je bent zelf een fucking kleuter…

  • Cerebro

    Hey, D.I.S. ik wou graag nog wat van je horen over deze

    reacties. Wat vind je verder wel/niet goed?

    Groetjes Cerebro

  • terror koe

    Tsja… de eerste keer dat ik ze hoorde dacht ik al wat is dit voor nu metal skate @!#$ troep, en toen zag ik ze in een of ander blad staan… whaaaaaaahahaha

    :( terror koe :)

  • :)

    slipknot is gewoon cool

    en jullie niet