Marilyn Manson: Cat Killer

  • D.I.S.

    Er doet een gerucht over Marilyn Manson de ronde dat mij heeft geraakt. Misschien kan iemand dit nog bevestigen.

    Het scheen dat Marilyn Manson tijdens een concert in de staat California (USA) 4 zwarte katten bij zich had. Hij nam ze mee op het podium, gooide ze in het publiek, en schreeuwde vervolgens dat hij niet eerder zou gaan zingen tot de skeletten van de 4 katten voor zijn voeten op het podium lagen. Het publiek heeft daarop de katten aan stukken gescheurd en naar Marilyn gegooid.

    Er zijn nog maar weinig dingen die echt indruk op mij maken, maar dit bericht heeft mij toch zeker aangegrepen. Vooral omdat ik zelf ook 2 katten heb en dieren vaak sympathieker vind dan de meeste mensen.

    Waar of niet, geruchten bevatten toch wel vaak een kern van waarheid. Ik heb Marilyn Manson nooit sympathiek gevonden, maar nu vind ik hem zeker een dikke, vette NOT!

    Groeten,

    D.I.S.

  • Tommy

    Hoi D.I.S.!

    Ik ken het verhaal dat je vertelde niet, maar Marilyn Manson is de dikste sucker die hier op aarde rondloopt. Wat een halve gare @!#$!!! Die vent moet zichzelf is een keertje van kant maken ipv katten. Ik heb persoonlijk een hekel aan katten, maar om er nou 4 in het publiek te gooien en te eisen dat deze levend gevild op het podium moet belanden, dat gaat mij inderdaad ook te ver.

    Marilyn moet zelf maar is in het publiek springen en zichzelf ‘s laten afkluiven tot op de botten (hoewel, hij is al zo’n verschrikkelijk ‘botje’!). Wat een kneus! Het wordt tijd dat iemand die man ‘s afmaakt. Hij brengt mensen op totaal verkeerde ideeen met z’n suicidale gedrag!

    Lijkt me wel duidelijk hoe ik erover denk, haha…

    Groeten van een Nirvana-fan…

    D.I.S. schreef:

    >

    > Er doet een gerucht over Marilyn Manson de ronde dat mij heeft

    > geraakt. Misschien kan iemand dit nog bevestigen.

    >

    > Het scheen dat Marilyn Manson tijdens een concert in de staat

    > California (USA) 4 zwarte katten bij zich had. Hij nam ze mee

    > op het podium, gooide ze in het publiek, en schreeuwde

    > vervolgens dat hij niet eerder zou gaan zingen tot de skeletten

    > van de 4 katten voor zijn voeten op het podium lagen. Het

    > publiek heeft daarop de katten aan stukken gescheurd en naar

    > Marilyn gegooid.

    >

    > Er zijn nog maar weinig dingen die echt indruk op mij maken,

    > maar dit bericht heeft mij toch zeker aangegrepen. Vooral omdat

    > ik zelf ook 2 katten heb en dieren vaak sympathieker vind dan

    > de meeste mensen.

    >

    > Waar of niet, geruchten bevatten toch wel vaak een kern van

    > waarheid. Ik heb Marilyn Manson nooit sympathiek gevonden, maar

    > nu vind ik hem zeker een dikke, vette NOT!

    >

    > Groeten,

    >

    > D.I.S.