Limp Bizkit

  • Derek

    Het nieuwe album van Limp Bizkit komt uit op 17 oktober, kopen allemaal want het wordt een heel mooi album!

  • Joris

    Weet je zeker dat je ‘heel mooi’ bedoelt? ;-)

  • Supergirl

    LIMP BIZKIT RULLLLLLLLLLLLLEZ,en zijn nieuwe nummer is bizar goed,oja Joris waarom zou Limp Bizkit trouwens niet heeeeeeeeeeel mooi kunnen zijn,dat is het namelijk wel.

    Liefs Supergirl

  • Billy Corgan

    Limp Bizkit is niet mooi ! Limp Bizkit is stoer !

    Ze moeten alleen geen top 40 hit meer scoren want anders zijn

    ze “ doomed ”.

  • Fred Nadurst...

    Helemaal mee eens! Ze beginnen al aardig commercieel te worden en da's fout!!!

    Mzzl + kusje,

    Fred…

    Billy Corgan schreef:

    >

    > Limp Bizkit is niet mooi ! Limp Bizkit is stoer !

    > Ze moeten alleen geen top 40 hit meer scoren want anders zijn

    > ze “ doomed ”.

  • Jan

    Daar ben ik het ook helemaal mee eens.

    Straks worden ze net als Offspring ofzo. Hartstikke toffe band en dan worden ze k*t commercieel.

  • Mellie

    wat bedoelen jullie met commercieel?

  • Small Boy Slim

    Je weet wel, goedkope kutmuziek maken om zoveel mogelijk geld te verdienen. Over het algemeen gaat dat ten koste van de muzikale kwaliteiten!!!

    Duidelijk….

    Mzzl….

    Mellie schreef:

    >

    > wat bedoelen jullie met commercieel?

  • Mellie

    oke bedankt!!

    Mzzl….

  • Sw00zH

    Limp Bizkit is al tering commerciel, misschien was het niet hun bedoeling, maar alle top 40 commerciele meelopers die een jaar geleden van r&b hielden en nu van trance noemen zichzelf de GROOTSTE FANS van Limp Bizkit, maar als je dan met het oude album van limp bizkit 3 $ bill ya all komt aanlopen vinden ze het allemaal stomme zooi, want het heeft nooit in de top 40 gestaan, he

    Het nieuwe album van offspring heeft btw weer wat geluiden van vroeger :-) Maar tog zijn er nog wat nummers die lijken op Americana, en daarna vind ik tog dat ik me 40 piek beter aan een ander album kon besteden.

    grtz